- Startsida torsby.se
- / Lättläst
- / Omsorg & hjälp
- / Räddningstjänsten
Enhet
- Räddningstjänsten
- Telefon:
- E-post: raddningstjansten@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 100. Räddningstjänsten
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Norra Industrigatan 2, Torsby
Person
- Conny Sundberg
- TF Räddningschef
- Tfn: +4656016217
- Mobil:
- E-post: conny.sundberg@torsby.se
- Besöksadress: Norra Industrigatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Räddningstjänsten
Räddningstjänsten är en del av kommunen.
De kan till exempel släcka bränder och
hjälpa till vid stora olyckor.
I Torsby kommun finns fem brandstationer.
Brandmännen ska kunna lämna stationen inom
fem minuter när något händer.
Du ringer SOS Alarm
på telefonnummer 112.
Vi finns på 0560-160 00 (dagtid)
E-post skickar du till
raddningstjansten@torsby.se
Här kan du läsa mer om räddningstjänsten
(informationen ligger utanför lättlästa sidor).
Innehållsansvarig: Conny Sundberg
Senast genomgången:
Senast uppdaterad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.